Meninger.

Adobe Commerce Cloud utnevnt B2B-Leader

Det anerkjente analyse og rådgiverselskapet Forrester har vurdert de 13 viktigste ecommerceplattformene som fokuserer på B2B-markedet i 2020 og rangert de etter 29 ulike kriterier. Adobe Commerce utmerker seg nok en gang som en Leader! 

Convert Group sertifisert som Great Place to Work bedrift

"Culture eats Strategy for breakfast" heter det vist. Derfor er vi utrolig stolte av å kunne kunngjøre at Convert Group nylig er blitt sertifisert som en Great Place to Work bedrift.

Adobe Magento kåret til Leader av Gartner

Valg av riktig E-commerce platform er en sentral beslutning for alle selskaper om ønsker å lykkes med digital handel. Landskapet kan fremstå uoversiktelig, med Nordiske, Europeiske og Globale alternativer.

Dette må du huske til Black Friday

Vi forventer at årets Black Friday periode vil overgå alt vi har sett tidligere. Netthandelen i Norge er opp 30% hittil i år, og effekten av de pågående kovid-19 tiltakene vil i sum føre til at din Black Friday kampanje i år vil overgå tidligere år.

Ti råd for å unngå konkurs innen norsk detaljhandel

Birk Sport, VITA, Tilbords kjeden, Spaceworld, Enklere Liv og Notabene. Listen begynner å bli lang, og den fortsetter å vokse. De siste årene har en rekke godt etablerte Norske Retaliere måttet kaste inn håndkledet.

Adobe Commerce utnevnt som Leader blant ecommerce plattformer i 2021

Adobe Commerce kåret til Leader i Gartner’s Magic Quadrant for Digital Commerce i 2021, desto mer imponerende av plattformen å få denne anerkjennelsen for 5 året på rad.

Hva er brukervennlighet

Spørsmålet høres kanskje dumt ut, vi vet da alle forskjellen på en brukervennlig applikasjon og en som ikke er det? Men det ligger mer i brukervennlighet enn det man kanskje først tror.

Kognitive snarveier i brukeropplevelse

I denne artikkelen tenkte jeg å forklare litt om kognitive snarveier i UX-design n, og hvorfor det er noe man må tenke på når man designer.

Total Cost of Ownership - det prosjektet egentlig koster deg

Mange av våre konkurrenter vil nok heve øyenbrynene over at vi forteller deg at prosjekter ofte er dyrere enn du først tror, men vi mener det er viktig å belyse av flere grunner.

Tekster som konverterer: Hvordan få flere til å trykke på knappen?

Konverteringsoptimalisering handler ikke bare om knapper, skjemaer og flyt. Det handler også om innhold, både tekst og bilder. I denne bloggen skal jeg skrive litt om hvilket tankesett man bør ha når man skal skrive tekster som skal konvertere.

Hva er Eyeflow og hvordan påvirker det konverteringen?

Eyeflow handler om hvordan øynene til brukeren skanner over en webside. Når vi ser på en nettside leser vi ikke all teksten fra venstre til høyre som man leser en bok, men øynene går på kryss og tvers av nettsiden for å danne seg et inntrykk av siden og finne det man leter etter.

Brukertest: Brukerens førsteinntrykk

Vi gjennomførte nylig brukertester i et prosjekt hvor vi skulle undersøke hvor sterke visuelle signaler som måtte til for å gi brukeren riktig inntrykk av hva han kunne gjøre på nettstedet.

Friksjonsterskelen - hva skal til for at brukeren gir opp?

For mange er det vanskelig å forstå hvordan det kan ha seg at om man for eksempel flytter posisjonen på kjøpsknappen så går konverteringen opp, eller om det tar et sekund lenger å laste siden så går konverteringen ned.

Få bedre forsidekampanjer

I dette innlegget vil jeg dele litt om våre erfaringer med bruk av kampanjefelter på forsiden av nettbutikken, basert på flere brukertester og A/B-tester vi har kjørt.

Gambler du med konverteringen?

Er du en gambler eller er du en vitenskapsmann (eller -kvinne) når det kommer til deres konvertering? Mange nettbutikker gambler med konverteringen, og i denne bloggen gir vi deg løsningen på hvordan du kan unngå dette.

Power.no økte konverteringen med 132%

Etter å ha gjennomført brukertester i nettbutikken, ble konverteringsraten mer enn doblet hos Power. Nå deler de sine erfaringer.

Økte omsetningen med 39% som en følge av plattformbytte

"Det høres bra ut, men alle byråer sier at de er flinkest, har den beste teknologien og kan vise oss et referansecase" var tilbakemeldingen vi fikk i et møte med en potensiell kunde nylig og jeg skjønner han godt!