Omnium 


Omnium er et skybasert ordrebehandlingssystem som visker ut skillet mellom fysisk og digital handel. Løsningen hjelper bedrifter med å strømlinjeforme ordreprosessen og skape en enhetlig kundeopplevelse på tvers av salgskanalene. 

Omnikanal ordrebehandling 


Omnium er det første rendyrkede ordrebehandlingssystemet (OMS) i Norge og de hjelper et raskt voksende antall kunder med å levere en omnikanal handelsopplevelse.

Systemet fungerer som en sentral integrasjonshub og knytter sammen de underliggende plattformene innen blant annet e-commerce, frakt, betaling, POS, ERP og PIM.

Dette sikrer fri flyt av produkt-, kunde- og ordreinformasjon slik at alle salgskanalene kan spille på lag. Med Omnium får bedrifter en effektiv arbeidsflyt som gir kunden en sømløs kjøpsopplevelse med konsistente kontaktpunkter. 

 

Vi i Omnium har samarbeidet med Convert om felles kunder i flere år. Dette har gjort at Converts Magento-løsninger og Omnium har gode integrasjoner for samhandling og verdiskapning 

- Petter Balstad, CEO, Omnium

Gode personaliseringsløsninger for netthandel

Nosto.   Clerk.io.   

Vil du vite mer?

Ta en prat med Markus, han er utrolig dyktig på de fleste temaer innen digital handel, og er en trivelig kar i tillegg!

Kontakt Markus

Våre tjenester

Vi bistår dere med strategisk rådgivning rundt digital handel, teknologi og digital forretningsdrift.

Vi leverer digitale handelsplattformer, PIM & DAM, integrasjoner, søk, personalisering m.m.

Vi leverer tjenester rundt UX-design, CRO, brukerundersøkelser og optimalisering.

Vi hjelper dere med forvaltning av digital handel fra applikasjons- forvaltning og support, til utleie av eCom Manager.